ganduri...

Planuri de viitor!

Atunci cand iau o decizie, meditez foarte mult pe seama ei. Analizez situatia, incerc sa imi dau seama daca este o decizie care ma ajuta in ceea ce vreau sa fac. De aceea, zilele trecute m-am hotarat sa dau admiterea la Facultatea de Jurnalism si Stiinte ale Comunicarii.Fiind din provincie, mereu am considerat ca ceea ce decid parintii mei in privinta viitorului meu, este ceea ce trebuie.Tocmai de aceea, atunci cand am venit in Bucuresti, acum 6 ani, am decis sa urmez cursurile Academiei de Studii Economice, Facultatea de REI. Dupa 3 ani de facultate si inca doi de master, ma aflu in postura in care imi este foarte greu sa imi profesez meseria, aceea de economist. Nu mi-a placut facultatea, nu mi-au placut profesorii, nu mi-a placut modul de predare.

Asa ca am decis sa fac si Facultatea de Jurnalism:) Stiu ca admiterea este grea, si ca trebuie sa iti placa ceea ce faci.Am invatat asta in cei 6 ani de cand sunt in Bucuresti. De aceea cred ca, daca voi intra la Jurnalism , nu voi regreta o clipa.Am invatat sa nu am asteptari prea mari de la o facultate insa, sunt convinsa, ca aceasta facultate nu ma va dezamagi. Mereu mi-a placut sa scriu, sa inventez povesti, situatii cat mai amuzante.Imi place foarte mult publicitatea, tot ceea ce tine de creatie, spoturi publicitare, inventivitate. 

Imi doresc foarte mult sa ma dezvolt in acest domeniu, si nu in ultimul rand sa reusesc sa fac ceea ce imi place. Asa ca, urati-mi succes:)

Lasă un răspuns

