stuff

Admitere FJSC!

Ieri a fost admiterea la FJSC. A fost o zi foarte incarcata, cu multe surprize mai putin placute:(. Tocmai ce laudasem Universitatea Bucuresti pentru buna organizare a inscrierilor, cand ieri am avut parte de o surpriza neplacuta.

M-am trezit de dimineata, cu mici emotii, pentru ca nu stiam ce subiecte o sa avem, sau cum o sa fie comisia. Am ajuns chiar mai devreme la facultate, la 09:45, pentru ca intrarea in sala se facea de la ora 10:00, examenul propriu-zis incepand la ora 11:00. Dupa o ora in care am stat, aproximativ 200  de studenti, sa ne vina randul sa intram in sala, la 10:55 toata lumea era la locul ei. Si am asteptat…10 minute, 20 minute, 30 de minute si tot asa pana au trecut 2 ore. LA 12:10 au fost aduse subiectele. Dar surpriza! Comisia a trebuit sa mearga si in alte locatii sa lase plicurile cu subiecte.Cand am indraznit sa intrebam de ce dureaza 2 ore sa aduca subiectele si sa inceapa examenul, ni s-a raspuns prompt: „Nu mai face fata xeroxul!”=)) Serios?!Pai, in conditiile in care tu ai inscrisi 1070 de candidati, te apuci sa multiplici subiectele cu o ora inainte de inceperea examenului?! Examenul propriu zis a inceput la ora 12:50. A fost o harababura totala. Am avut 9 supraveghetori, ceea ce mi s-a parut absurd, in conditiile in care a fost un examen de creativitate si expresivitate, nu era ca si cum puteai sa te uiti in foaia colegului din fata sau din spate. Aaa, si sa nu uit. Unul dintre supraveghetori ne-a dat niste sfaturi inainte de a ne imparti subiectele: „Nu va pierdeti timpul cu bautul apei/sucului. Ca nu muriti de sete!” si „In caz de forta majora, aveti nevoie la baie, nu la fumat!”. Sala aceea era foarte mare si aglomerata, incat nu aveai cum sa nu simti nevoia sa te hidratezi. Si am uitat sa va spun ca am avut si un vizitator surpriza, un porumbel care a intrat pe una dintre ferestrele deschise, probabil curios sa vada ce se intampla,sau poate era si el curios de ce dureaza 2 ore sa inceapa examenul:D

Cam asta a fost, pe scurt, examenul de admitere la FSJC. Acum nu imi ramane decat sa astept rezultatele, si sper sa ma numar printre admisi.

O seara frumoasa!

8 gânduri despre „Admitere FJSC!

  1. Buna!Am revenit cu subiectele de la Admitere. Examenul a durat 3 ore. Am avut 30 de grile si 2 subiecte mari. Exemplu de grile: 1.Sensul expresiei „Ai carte, ai parte” se refera la: a)impartirea beneficiilor b)biblioteca c)educatie. 2. Sensul cuvantului „troglodit” este: a) formatiune geologica b)forma de relief c) necivilizat d)logodit de trei ori.
    Au mai fost grile unde ti se cerea sa alegi seria verbelor la imperfect, seria corecta a substantivelor compuse, seria corecta a verbelor la infinitiv, etc. La Subiectul 2 enuntul a fost urmatorul: „Unul dintre parintii tai si-a deschis cont de Facebook. De 1 Aprilie, vrei sa-i faci o farsa. Construiti o poveste care contine aceasta situatie. Rezolvarea subiectului se va face in maximum 1,5-2 pagini.” Si Sb. 3: „Aduceti argumente, fie pro, fie contra, in legatura cu restaurantele de tip fast-food. Rezolvarea subiectului se va face in maximum 1,5-2 pagini.”
    Poate par superficiale dar nu sunt deloc asa. Trebuie ai foarte mare grija la ortografie, gramatica, constructia povestii. Trebuie sa ai imaginatie, sa dai foarte multe detalii, sa fie cat mai credibila povestea. Sper sa te ajute. Multa bafta!

    Apreciază

Lasă un răspuns

