ganduri...

Of…

Of,  trec printr-o criza de inspiratie de nu-mi vine sa cred. Daca ma uit la postarile de pana acum ma bufneste plansul. Cred ca am inspiratie atunci cand sunt „blue” (cum spun americanii, ca tot e la moda sa spui un cuvant in romana, doua in engleza atunci cand vorbesti cu cineva). Da, mai vb in engleza pe twiiter sau fb k na, am followers din afara tarii dar nici chiar asa. Cred ca trebuie sa ies cumva la plimbare, sa mai vad si eu ce mai fac „baietii de cartier” si fetitele cu fustite scurte de li se vede posteriorul (sa fiu finuta) ca poate asa ma inspir si eu ,mai vad una alta, am ce sa critic dupa :)). Da, sunt rautacioasa uneori, dar stiu ca am dreptate. Nu am fost ca d-soarele de 14-15 ani care ies in club in fiecare seara sau isi pun machiaj pe fata de zici ca sunt papagali. Am stat in banca mea, nu am intrat in conflict cu toata lumea. M-am tinut de facultate, nu mi-a placut sa fiu genul ala cu 100 de baieti dupa ele si cu poze deocheate pe paginile de socializare. Bine, criticii au fost numerosi, in ultimul timp tot mai prezenti. Marul discordiei: nu am avut alta treaba decat sa ma apuc de a doua facultate?!I-auzi Domne’, ce le mai debiteaza mintea. Ceea ce ma surprinde si mai mult e ca inca nu si-au dat seama ca nu prea tin la parerile lor, ca ma doare undeva de ce cred ei. Dar na, mereu am respectat parerile celorlalti, chiar daca nu sunt de acord cu ele. Nu-mi ramane decat sa ii las in pace cu ale lor, si sa imi vad de ale mele:))

IMda, e 2 noaptea si nu dorm, iar maine dimineata mai merg si la sediul Protv impreuna cu niste colege sa ne milogim sa ne primeasca. Da, e cuvantul corect. Nu as face asta daca nu ar fi pt o tema primita la facultate. Ca de o saptamana tot incerc sa dau de cineva de la posturile astea tv de pe la noi, pt o scurta vizita ca viitor jurnalist si ne ignora pe fata. Daca nu ar fi fost si ei ca noi ,as intelege dar daca nici ei nu ne ajuta,atunci cine?! Ma intreb oare unde o sa fac practica?!:)):))

Acum va las ca maine dimineata iar imi ia o juma’ de ora sa ma ridic din pat:D

3 gânduri despre „Of…

Lasă un răspuns

