ganduri...

Ce vreau sa devin cand o sa fiu mare?!

       Asta era intrebarea la care trebuia sa raspund ori de cate ori veneau musafiri in vizita, atunci cand eram mica. Prieteni, cunostinte, rude, toti intrebau acelasi lucru: „Ce vrei sa te faci cand o sa fi mare?”. Sincer, habar n-am ce le raspundeam:)) Am stat zilele astea si m-am gandit la ce raspuns le dadeam si nu reusesc sa imi amintesc. Imi aduc aminte multe chestii de cand aveam vreo 4-5 ani, dar asta cu ce vreau sa devin cand o sa fiu mare nu. 

       Inca nu stiu ce voi face pana la urma, insa stiu sigur ca nu vreau sa ajung sa lucrez la un birou, sa am acelasi program si sa fac aceleasi lucruri zi de zi. Deocamdata sunt entuziasmata cu jurnalismul si chiar nu ma asteptam sa imi placa atat de mult:) Dar ma rog, nu stiu ce va fi maine asa ca nu imi ramane decat sa astept:))

Lasă un răspuns

