stuff

The Host!

Tocmai ce am urmarit trailer-ul oficial de la filmul „The host”, ecranizat dupa cartea scrisa de Stephenie Meyer, creatoarea seriei Twilight.

Primul motiv pentru care voi urmari acest film si care mi-a atras atentia este Saoirse Ronan. In cazul in care nu stiti cine este, dati un search pe google si sigur o veti recunoaste. Este o tanara actrita, cunoscuta pentru rolurile din „Atonement”, „The lovely bones” si „Hanna”. Daca nu ati urmarit pana acum „The lovely bones”, va recomand sa o faceti. Filmul este o ecranizare dupa cartea cu acelasi nume, si, daca va plac acest gen de filme, va va placea cu siguranta. Va recomand sa va luati multe servetele, pentru ca este un film foarte trist. Personal, acest film m-a marcat, deoarece l-am urmarit intr-o perioada mai trista din viata mea si cumva m-a ajutat sa trec peste. Nu il recomand persoanelor care prefera comediile sau filmele de actiune. Eventual, urmariti trailer-ul sa vedeti despre ce este vorba.

Gata cu vorba, ma apuc sa citesc cartea (tocmai ce am descarcat-o). O sa revin cu pareri.

Noapte buna!!!

PS: Am atasat o poza cu Saoirse, sa vadeti despre cine este vorba:)Image

Lasă un răspuns

