ganduri...

Just saying!!!!

Vroiam sa scriu despre subiectul asta de ceva timp, dar nu am prea avut timp.
Nu stiu, poate sunt eu mai pretentioasa, dar de ce dragilor (si ma refer la reprezentantii sexului tare) vi se pare cool/la moda, sau cum mai vreti sa ii ziceti, sa purtati pantalonii cu turul pana la genunchi, sau sa vi se vada juma’ din dos? Asta asa, sa fiu politicoasa si cu bun simt, ca asa m-a invatat mama acasa:))
Stiti cum a aparut moda asta?A fost inventata de puscariasii americani care, neavand nicio femeie prin preajma, au trecut de partea cealalta, stiti voi care. Si cum gardienii nu agreau astfel de practici, cei care erau disponibili purtau pantalonii asa ca sa arate acest lucru.Mai pe scurt, asa anuntau o parte dintre barbati ca sunt gay si disponibili:))
Ma intreb cati dintre baietii care adopta aceasta moda stiu exact ce semnificatie are?!Ca m-am uitat la „Bieber Fever” si am observat ca ala numai asa poarta.
Sau voi vreti sa aratati ca  va cumparati lenjerie intima de la nu stiu ce firme si nu ne-am prins noi?
O alta moda care voua vi se pare foarte tare e aia cu blugii skinny. Sfat:renuntati!!! Nu sunteti fete sa va stea bine si aratati ca naiba in ei. Unde s-au dus baietii aia de acum 5-6 ani, imbracati normal, fara bling-bling-uri, fara 10 lanturi la gat sau freza a la Bieber asta?
Nu mi-o luati in nume de rau, mai sunt si baieti ca lumea, care stiu sa se poarte si sa se imbrace ca un gentleman, dar cam rar. Sau cel putin in Bucuresti si Targu-Jiu ca prin astea doua orase am treaba:))
Stiu ca si noi, fetele, avem multe exemple proaste si nu am ce sa comentez.
Baieti/fete ( care va incadrati in situatia asta) nu va vad prea bine, sincer.
Mentionez ca asta e strict parerea mea, asa ca nu vreau prea multe injuraturi, ca na, suntem in post si nu e frumos fata de Doamne-Doamne!:D:))
Bye!
Lasă un răspuns

