ganduri...

Romanica noastra

De ce, de fiecare data cand incerc sa scriu ceva frumos de tara asta, dau numai peste prosti?Stiu ca am mai scris despre asta, dar cred ca trebuie sa fim realisti si sa acceptam ca in tara asta oamenii frumosi, educati, cu bun simt sunt tot mai putini. 

Romani plecati in strainatate la munca sunt multi, dar putini sunt cei care nu vin in tara cu niste impresii de zici ca ar fi milionari. Nu va inteleg, fratilor. Trebuie neaparat sa veniti cu niste fite si sa va credeti buricul pamantului?Da, inteleg, salariile sunt mari acolo, veniti imbracati cu haine de la  „guci” si „sanel”, si va luati si niste tricouri/curele care sa scoata lucrul asta in evidenta, dar macar fiti si voi discreti in comportament. Nu cred ca, dupa 2-3 ani prin Italia, Spania sau pe unde mai sunteti plecati, uitati cum se zice la salut, sa fim seriosi acum. De ce trebuie sa va dati in spectacol, sa va laudati ca aveti nu stiu cati bani, sau ca v-ati luat nu stiu ce telefon/haine? Si va mai vad si cu fitele alea gen „tu cine mai esti ma, ca eu sunt peste tine, sunt mai destept ca tine”. Cunosc specimene, ca tot romanul decent, pe care ma prefac ca nu le vad pe strada cand se intorc acasa. Si nu pentru ca nu as putea sa le fac fata, ci pentru ca mi-e frica, sincer, sa nu ma faca naiba de ras cu toate fitele si impresiile pe care si le-au luat. Asa mai sunt unii care isi cheltuiesc toti banii pe bautura si pe scos tovarasii in oras, ca doar trebuie sa se laude cu avutiile lor, si ei saracii cheltuiesc mai mult decat au. Si intr-un an de zile nu ai reusit sa strangi nimic, in conditiile in care ai 2-3000 euro salariu, si din astia iti mai raman 2000 sa faci ce vrei cu ei. Dar normal ca bautura si tigarile costa, nu ai o casa a ta, dar scoti tot poporul la o bere cand vii. Nu va inteleg, sincer. Cred ca dintre toate cunostintele care lucreaza in afara, 4 sunt cei care merita tot respectul meu, 3 dintre ei fiind frati, niste „bad boys” in tinerete, dar care s-au maturizat si au devenit oameni decenti. Am un prieten care lucreaza de 10 ani in afara si cand vine acasa isi ia haine de mii de euro, si cheltuie mult, dar care si-a facut o casa, isi intretine familia, a ramas la fel de decent si cu bun simt ca inainte. Si castiga mult mai bine decat specimenele descrise mai sus. De ce nu puteti sa luati exemplu de la astfel de persoane?Cred ca peste 50% dintre romani urmeaza doar exemplele proaste din jur. Daca apare unul si spune o prostie la TV, imediat o auzi pe strada, pe net, prin licee. Si te mai miri ca elevii de liceu nu stiu cine este Eminescu. Pentru ei e mai important cine e Cruduta sau Draguseanca, niste papusi gonflabile. 

Intr-o zi ma uitam pe MTV si am vazut clipurile lui Beyonce – Best thing I never had si Dance for you, dupa care a urmat clipul d-soarei Ruby :)) =)) Curioasa, am urmarit tot clipul, si asta pentru ca peste tot numai de Stinge lumina m**** se vorbea. Mda, vreti sa va spun reactia mea? „Doamne, in ce tara traiesc!!!” Nu sunt perfecta, si o spun cu cea mai mare sinceritate. Nu am nimic cu cei carora le plac astfel de piese/persoane, dar ewww. Mereu am mers pe principiul ca nu trebuie sa imi pese ce fac ceilalti, sau cum prefera ei sa iasa in evidenta, cum se imbraca, dar aia a fost prea de tot. La noi, chiar daca o piesa e draguta, clipul e stricat din start pentru ca vezi numai astfel de persoane, dezbracate si siliconate. Nu am mai vazut de mult un clip romanesc decent. Pana si Loredana, care nu mai are nevoie de nicio prezentare, a cam exagerat in clipul ala.

Repet, astea sunt pur si simplu parerile mele personale, sper sa nu le ia nimeni personal 😀

Nu imi ramane decat sa ma gandesc la cuvintele lui Dalai Lama: ‎”…No matter what is happening…No matter what it going on around you…Never give up!” si sa incerc sa ii urmez sfatul:))

Lasă un răspuns

