ganduri...

Destul e destul!

Image

M-am saturat de ipocrizia si prostia multora din jurul meu. M-am saturat sa fiu buna, sa ajut pe toata lumea, sa dau a doua sansa, a treia si tot asa. Nu meritati nici compasiune, nici iertare din partea mea. Nu meritati nicio lacrima varsata sau nostalgie. De ce?Uite asa, pentru ca m-am saturat sa va gasesc mereu scuze. „Sunt prea ocupati sa ne intalnim”, „E vina mea ca i-am anuntat tarziu”, „Omul mai uita de zilele de nastere ale celor din jur” NU!NU!NU! Atata timp cat eu nu uit niciodata cand e ziua voastra de nastere, sau de nume, atata timp cat mie imi pasa de viata voastra si va intreb ce mai faceti, sau va invit in oras-sa mai fim si noi toti- astept acelasi lucru. Dupa atatia ani de prietenie, si atatea momente incredibile traite impreuna, dupa atatea amintiri, am pretentia sa imi ziceti un „La multi ani!” de ziua mea. Eu nu am voie sa uit, voi de ce aveti voie sa uitati? Poate par egoista sau rea, dar de ce unii dintre voi asteptati acest lucru din partea altora, sa fiti o parte importanta din viata lor, dar nu faceti acelasi lucru pentru ei? Sunt o proasta, si mereu am fost o fraiera cand a venit vorba de prietenii mei. Sunt prima care ii suna sa le zica „la multi ani”, prima care ii intreaba ce mai fac, daca sunt bine, si in schimb primesc un „am uitat!”. M-am saturat sa impart totul cu cineva, sa gatesc pentru cineva din placere sau sa ii scutesc de cateva ore petrecute in bucatarie, doar pentru ca am mai mult timp liber si ei nu. M-am saturat sa renunt la lucrurile care imi plac, doar pentru ca persoana respectiva vrea sa faca altceva. Atata timp cat voi aveti pretentii de la mine, voi avea si eu de la voi. Anii trec repede, viata si departarea ne sunt impotriva si inteleg ca unele legaturi se racesc, dar nu dupa o prietenie care a durat 10 ani, si in care am dat tot ce am avut mai bun pentru voi. Am fost egoista doar cand a fost vorba de mine, am renuntat la multe pentru voi si nu regret nicio secunda lucrul acesta, regret doar ca am fost o fraiera si am pus dorintele voastre in fata propriilor mele dorinte. Dar asta s-a terminat. Din acest moment voi fi exact ca voi: nepasatoare si egoista.

Lasă un răspuns

