ganduri...

O altfel de poveste…

Va recomand din toata inima sa cititi “The Host” – Gazda, de Stephenie Meyer. Este o carte pe care am citit-o cu  foarte mare placere, si care m-a transpus intr-o poveste frumoasa de dragoste, o poveste despre supravietuire si despre cat de departe poti merge pentru a proteja pe cineva drag. Abia astept sa vad filmul in Martie, pentru ca vreau sa vad daca felul in care am vazut eu povestea,personajele si locurile din carte, este asemenator cu felul in care si le-a imaginat scriitoarea. Si faptul ca personajul principal-Melanie, este interpretat de Saoirse Ronan ma face si mai nerabdatoare pentru ca, de cand am vazut-o in “The Lovely Bones”, i-am urmarit cariera si abia astept sa vad cum arata Melanie, interpretata de Saoirse.:)

Lasă un răspuns

