ganduri...

Desenele animate ale copilariei mele:)

Nu imi vine sa cred cand ma uit acum la TV si vad numai desene cu violenta, monstrii, roboti. Ce s-a intamplat cu desenele animate ale generatiei mele (generatia anilor 90′)?  

Mai jos am pus un colaj cu desenele pe care le urmaream eu. Si le mai aduce aminte cineva? Cum poti sa cresti fara Sailor Moon sau fara aventurile echipei Captain Planet? Daca as avea copii, nu ar avea laptop/calculator sau telefon, cum au copii de astazi. Si cu siguranta nu le-as permite sa se uite la desenele animate de acum. Inteleg ca lucrurile s-au schimbat mult fata de acum 10 ani dar mai putem face ceva. Poate parea un lucru nesemnificativ, sau poate o sa spuneti ca cine mai are timp de asa ceva, dar cred ca este foarte important sa nu uitam aceste lucruri. Mai ales ca la varsta la care copii urmaresc aceste desene animate, pot fi usor influentati. Cred ca asta este si unul dintre motivele violentelor in scoli. Cred ca totul depinde de fiecare parinte in parte, de felul in care isi educa copii.

As avea o rugaminte. De mult timp incerc sa aflu numele unor desene animate pe care le urmaream cand eram mica. Nu mai tin minte cum se numesc insa mi-au placut tare mult:) Va pot spune doar ca erau difuzate de TVR 2, pe la 17:00-17:20 (cam atunci incepeau) si stiu ca au aparut in perioada in care a aparut piesa Barbie Girl – Aqua. Cei care va aduceti aminte, va rog sa lasati un comentariu pentru ca ma straduiesc de ceva timp sa le gasesc insa nu am reusit:(  

Ms:) 😀

             Image

Lasă un răspuns

