stuff

Inima de stelista!:D

In seara asta sunt fericita!Sunt fericita si mandra ca sunt stelista si romanca. Recunosc ca nu ma asteptam la calificarea asta, desi mi-o doream din toata inima. Nu e vorba ca nu aveam incredere in jucatori, ci imi era frica de ghinion. Ma asteptam sa egalam, sau sa dam un gol. Speram la asta, insa imi doream mai mult sa nu ne facem de ras, stelisti sa joace un fotbal frumos, cum jucau pe vremuri.

118556437_WallpaperFCSB

 

 

Emotii, nerabdare, retinere. Asta am simtit cand i-am vazut pe baieti intrand pe teren. Insa mi s-au parut siguri pe ei, optimisti, si asta era cel mai important. Cei de la Ajax au intrat pe teren de parca erau la ei acasa, increzuti, se comportau de parca partida era deja decisa in favoarea lor. Si cred ca asta fost greseala lor.

Aici se face diferenta: cum intri pe teren, cum abordezi partida. Daca de la inceput te consideri invingator e clar ca vei pierde. Si asa s-a si intamplat.

Baietii nostri au jucat extraordinar, si-au dat viata pe teren, si asta e ceea ce iti doresti cel mai mult, ca suporter. Sa stii ca echipa ta a facut tot posibilul sa castige, au dat tot ce au avut mai bun. Sunt stelista de peste 10 ani, si am avut multe seri dar parca niciodata nu a fost ca acum. Satisfactia a fost cu atat mai mare, cu cat le-am dat peste nas olandezilor, care mereu s-au crezut superiori, mai ales inaintea acestui meci.

Sezonul asta Steaua a jucat din ce in ce mai bine. In ultimii ani nu m-am mai uitat atat de mult la meciurile lor pentru ca nu i-am mai vazut atat de motivati, nu mai jucau de placere.

Insa in seara asta mi-au demonstrat, inca o data, ce inseamna daruinta, ce inseamna sa crezi din tot sufletul ca vei castiga.

Trebuie sa mentionez ca au avut alaturi un public minunat, care a fost alaturi de echipa din primul minut si pana la final. Steaua are cel mai frumos public din Romania.

A fost un meci superb, cum rar mai vezi in Romania in ultima perioada. Si uite asa, inca un an in care doar Steaua reuseste o asemenea performanta:D

In seara asta am trecut prin niste momente superbe, am urlat, am injurat, am fost cu sufletul alaturi de baieti. Milioane de romani au fost alaturi de ei. Este frumos sa ai parte de astfel de momente in care iti vine sa tipi de fericire, in care esti mandru ca esti roman, ca esti stelist.

Iti multumesc, Steaua Bucuresti!Iti multumesc pentru seara asta magica, pentru ca ne-ai demonstrat ca se poate, ca nu trebuie sa renunti la visul tau.

Steaua Bucuresti a fost subiectul serii, pe toate retelele de socializare numai despre asta s-a vorbit. Pe Twitter, de exemplu, „Steaua Bucharest” a fost World Wide Trend, ceea ce este super tare. In seara asta, „Steaua Bucharest” a fost cea mai importanta pentru mii de oameni. Englezi, spanioli, francezi, americani, africani, asiatici, toti au scris despre performanta Stelei.

Dovada este si captura de pe twitter.com.

 

Image

 

 

A fost o seara magica, o seara pe care nu o voi uita niciodata.

Sunt stelista si sunt mandra de asta!!!!

Lasă un răspuns

