ganduri...

Aparentele inseala!

In ultima vreme am postat numai lucruri triste. Si asta pentru ca am fost trista, si am simtit nevoia sa scriu randuri care exprima exact ceea ce simt. Nu pot sa va spun exact motivul sau motivele pentru care am intrat in starea aceasta. Pot sa dau vina pe astenia de primavara, dorul de anumite persoane din viata mea pentru care insa nu merita sa pierd nici macar o secunda din timpul meu (insa imi pasa, desi dau impresia ca nu), faptul ca am impresia ca toate usile imi sunt inchise, ca nu pot sa trec peste senzatia ca viata mea nu este exact ce mi-am imaginat ca va fi. Cum am spus, motivele sunt multe. Insa oricat de mult as incerca sa le identific, acest lucru nu ma prea ajuta. Trista tot voi fi, indiferent daca le stiu sau nu. Asa ca cel mai bine ar fi sa incerc sa depasesc tristetea asta, sa fac ceva care sa imi aduca speranta din nou, care sa ma faca sa simt ca pot sa schimb ceva, ca pot sa merg mai departe. Desi daca m-ai intalni pe strada ai crede ca sunt cea mai fericita si ca viata mea este perfecta, aparentele inseala (I’m wearing this smile that I don’t belive in…).  Insa, nu imi plang de mila, nu sunt genul care sa o faca. Aseara am avut un motiv sa zambesc, sa aflu ca in tara asta mai sunt si persoane frumoase, persoane care sa ma faca sa fiu mandra ca sunt romanca. Unul dintre ei este Victor Nemes (daca ati urmarit Mastechef Romania stiti despre cine vorbesc). Un om simplu dar valoros, despre care, spre rusinea mea, cand l-am vazut la TV am crezut „Cine mai e si asta, altul care se crede bucatar?!”. Cat am putut sa ma insel! Inca o data o spun, aparentele inseala! Ar trebui sa privim mai departe de aspectul fizic al unei persoane, de hainele pe care le poarta sau felul in care arata. Ar trebui sa fim mai atenti la cei din jurul nostru, sa ne facem timp sa observam lucrurile din jur si sa apreciem mai mult ceea ce avem. Ar trebui sa zambim mai des, desi suntem tristi, pentru ca pentru anumite persoane acel zambet ar conta mult. Ar trebui sa incepem sa spunem mai des „Te iubesc” persoanelor dragi din viata noastra. Noi avem tendinta sa ne razbunam pe oricine ne intra in cale, atunci cand suntem nervosi, desi stim ca nu este vina lor. Toti ar trebui sa facem o schimbare si sa incercam sa fim mai calzi, deschisi, prietenosi. Haideti sa incercam! Eu promit ca o voi face!

Lasă un răspuns

