ganduri...

Nu mai avem timp….

     Nu mai avem timp pentru lucrurile cu adevarat importante. Suntem prea grabiti, tristi, nervosi, prea indiferenti. Nu ne mai pasa de lucrurile simple, frumoase, suntem prea incarcati cu probleme, griji, temeri, am incetat sa mai observam. Sa observam o raza de soare, un zambet pe fata unui necunoscut, o melodie care ne inspira, o carte buna, o simpla floare, sau un gest frumos din partea cuiva care nu asteapta nimic in schimb. Cum de am ajuns aici?Merita sa luptam pentru lucrurile materiale (casa, masina, bani etc.) si sa lasam sa treaca timpul fara ca macar sa le dam o sansa lucrurilor simple? Eu zic ca nu. Este trist ca am devenit niste materialisti, am uitat sa zambim, sa spunem o vorba buna, sa complimentam pe cineva drag. Am uitat ce conteaza cu adevarat.  Stiu ca este greu, dar trebuie sa incercam sa schimbam ceva. Sa devenim mai optimisti, mai zambitori, mai senini. Este doar inceputul, putem sa reusim mult mai multe daca ne facem timp sa observam…. 

Lasă un răspuns

