ganduri...

Iubesc primavara!

Primavara este anotimpul meu preferat, deoarece totul reinvie, oamenii sunt mai veseli, optimisti, totul in jur e colorat; dar cel mai mult iubesc senzatia pe care mi-o da acest anotimp. Senzatia aceea de libertate, forta, parca lumea imi apartine si pot sa fac tot ce mi-am dorit. De exemplu, astazi a plouat in Bucuresti insa a fost o zi superba, tocmai pentru ca este cald  si nu conteaza ca nu este soare, conteaza ca, in sfarsit, am scapat de iarna:) De dimineata m-a trezit cantecul pasarilor si am stat cateva minute in pat sa nu pierd momentul, sa pastrez cat mai mult senzatia pe care o aveam. Nu stiu cum va simtiti voi dar eu simt ca am renascut ( asa se intampla in fiecare an:D ). Abia astept sa ies in parc sa alerg, sau sa citesc o carte in mijlocul naturii. Doamne, iubesc primavara!!!!

2 gânduri despre „Iubesc primavara!

Lasă un răspuns

