ganduri...

O zi in Cismigiu!

Astazi am avut un proiect de facut pentru seminarul de RADIO de la facultate. A trebuit sa mergem in Cismigiu, impreuna cu dna. profesoara, sa ne alegem o tema si sa intrebam minim doua persoane ce vrem noi sa aflam legat de tema respectiva. Am fost grupate in echipe de cate 5 persoane. Grupa mea a ales ca tema „Cartea-mai citesc romanii?”. Intrebarile au fost urmatoarele: 1. Care a fost ultima carte citita si ce impresii le-a lasat. 2. Cati bani aloca anual pentru carti, cate carti cumpara anual? 3. Ce tip de carti citesc (beletristica, SF, istorice etc)?  4. In ultimii ani au fost ecranizate multe romane de succes. Ce prefera, cartea sau filmul? 5. Care este cartea pe care au recitit-o de mai multe ori?

Am ramas oarecum surprinsa sa aflu ca mai citesc romanii:D Am intervievat un domn la 50 si ceva de ani care ne-a povestit cateva lucruri despre cartile pe care le-a citit de-a lungul anilor; domnul era pasionat si de fotografie si ne-a marturisit ca orasul in care s-ar intoarce mereu este Berlin.:) Au fost si tineri care mi-au lasat o impresie foarte placuta, doi dintre ei, studenti la Teatru, oameni frumosi si foarte deschisi. Sunt fericita ca mai exista astfel de persoane, in jurul carora nu te-ai plictisi niciodata, care vorbesc cu atata placere despre carti, despre Teatru.

Nu ma asteptam sa gasim persoane atat de deschise si dornice sa ne raspunda la intrebari. Sincer, aceste persoane mi-au aratat, inca o data, ca aparentele inseala, ca nu trebuie sa catalogam o persoana dupa felul in care arata sau hainele pe care le poarta.

Ceea ce la inceput mi se parea o tema imposibila, s-a dovedit a fi un experiment foarte frumos, poate si pentru ca am fost alaturi de colegele de grupa si, mai ales, a fost o zi superba de primavara.

Lasă un răspuns

