ganduri...

In sfarsit…

IMG00386-20130401-2009

 

(Apus in Parcul IOR – Bucuresti)

In sfarsit a venit si la noi primavara:D Astazi a fost asa de frumos afara. Azi dimineata m-a trezit ciripitul unor randunele, stateau pe pervazul ferestrei din camera mea:) Erau asa dragute si pline de viata incat mi-au facut ziua mult mai frumoasa. Ador agitatia de primavara, natura care reinvie si oamenii care devin mai optimisti, mai senini si chiar zambesc mai mult. Spre seara am fost in parc si am fost placut surprinsa sa vad cati oameni au iesit sa se plimbe.

Nu stiu ce ziceti voi, dar eu ador primavara……ador agitatia si imi place foarte mult sa merg pe jos, sa stau pe o banca in parc si sa citesc, sa aud doar sunetul pasarilor si sa simt mirosul crud al ierbii.

Awww, in sfarsit un motiv de fericire….va doresc o primavara superba, sa aveti parte de multe surprize si momente frumoasa!

Lasă un răspuns

