ganduri...

Astazi e viata…

Image

Hmmm, astazi am avut o zi mai dificila, intr-un fel. Insa am avut timp sa ma gandesc la multe lucruri, asta in timp ce veneam cu 335-ul de la Ikea:)) Insa ati fi surprinsi sa aflati ca atunci cand ai muzica la maxim in casti si privesti oamenii din jurul tau, abia atunci ii vezi cu adevarat si constientizezi cat de norocos esti. Cam asta mi s-a intamplat mie. Am vazut atatia oameni tristi, umili, ingandurati. Chiar mai devreme imi povestise sora mea ca a vazut o batranica la metrou la Aviatorilor care vindea flori si i-a dat o sticla de apa. Si batranica aceea, care ai crede ca sta acolo si cerseste, abia a luat sticla de apa pentru ca a vrut sa ii dea in schimb surorii mele un buchet de flori, insa in cele din urma a acceptat sticla fara sa dea nimic la schimb. Si am stat si m-am gandit cat de greu ii este sa stea toata ziua, la colt de strada, indiferent daca ploua sau e cald, pentru ca are nevoie de un ban sa isi cumpere de mancare. Da, sunt si persoane care la prima vedere par atat de saraci si suferinzi si care fac mii de lei din cersit. Nu si batranica respectiva, lucrurile aste le vezi, iti dai seama cand un om se preface si cand nu. Oare cati dintre noi mai pot trai decent in tara asta? Sunt oameni care se multumesc cu atat de putin si nu au pretentii mari, vor doar sa aiba un serviciu decent si un acoperis deasupra capului. Si noi, cei care avem o educatie si o situatie materiala buna, ne plangem pentru orice. Ne plangem ca nu avem telefon- ultima generatie sau nu stiu ce masina. Ne plangem ca nu am reusit sa mergem in vacanta unde ne-am fi dorit, am mers aici, la vecinii bulgari. Ne plangem ca nu am apucat sa mergem sa vedem nu stiu ce film sau ca nu am avut timp sa trecem pe la salonul de infrumusetare ( am auzit doua d-soare dezbatand acest subiect la metrou).

Ar trebui sa apreciem ceea ce avem, sa apreciem ca inca mai putem sa ne satisfacem micile placeri ale vietii, suntem sanatosi, avem un loc de munca, o casa, familie, prieteni, persoane dragi langa noi. Sa apreciem ca suntem in viata, si ca putem sa schimbam ceva. Inca mai putem…

Asa ca va dau un sfat pe care l-am auzit astazi: „Astazi e viata. Singura viata de care suntem siguri. Bucurati-va de ea!”

Lasă un răspuns

