stuff

The Host-the book versus The Host-the movie

Am vazut The Host, ecranizare dupa cartea scrisa de Stephanie Meyer. Am citit cartea si am vrut neaparat sa vad cum au ales sa redea povestea din carte:)

Mi-a placut filmul insa am fost putin dezamagita de cateva aspecte. Au taiat foarte mult din carte, au renuntat la cateva personaje, importante in transformarea lui Wanderer, iar povestea dintre ea si Ian nu a fost redata exact ca in carte. Inteleg ca nu poti sa transpui 600 de pagini intr-un film de 2 ore insa cred ca povestea de dragoste dintre cei doi merita mai mult spatiu in film. 

In rest, a fost un film dragut, fara prea multa actiune, cum probabil se astepta majoritatea, insa daca ai citit cartea trebuie neaparat sa vezi si filmul:)

 

Lasă un răspuns

