ganduri...

Goodbye old friends….hello new ones!

 

Astazi sunt fericita…..
Mi-am dat seama de multe lucruri zilele trecute, lucruri care in mod normal m-ar deprima, insa nu stiu de ce dar sunt mai optimista decat oricand.
Ieri m-am intalnit cu o veche prietena, fosta colega de liceu. Si am petrecut cateva ore bune in Herastrau (discutii intre fete sau catching up-cum zic americanii). 

A fost o zi frumoasa in parc, am ras mult, ne-am amintit chestii din liceu… trebuie sa o facem mai des:)

Dar nu despre asta vreau sa vorbesc, asa ca trec direct la subiect.

Mereu am fost de parere ca prietenii vechi sunt cei mai buni, ca trebuie sa fac tot posibilul sa pastrez legatura cu ei, sa ii tin aproape. Si am incercat, am facut tot posibilul sa nu ne indepartam…mare greseala, sincer. De indepartat, ne-am indepartat, sunt persoane cu care nu am mai vorbit de mai mult de un an, persoane cu care as fi crezut ca voi pastra aceeasi relatie ca in liceu. Sa nu intelegeti gresit, nu ne-am certat, pur si simplu ne-am indepartat. Da, sunt dezamagita de unii dintre ei, dar acum imi dau seama cat de mult am gresit. Ieri mi-am dat seama de acest lucru, vazand-o pe prietena de care v-am spus. Mereu am fost cumva suparata pe ea (e mult spus dar o lasam asa) pentru ca a trecut mai departe, si-a facut noi prieteni si acest lucru mi-a dat impresia ca a trecut peste prietenia noastra, ca a uitat tot ce s-a intamplat in cei 4 ani de liceu. Insa ar fi trebuit sa fac acelasi lucru de mult timp. Nu merita sa incerci sa tii de niste persoane pentru care oricum nu mai contezi, pentru care acum esti doar o fosta colega de liceu, nicidecum o prietena.

Incepand de azi, voi renunta la a mai incerca sa pastrez legatura cu ei….Daca le pasa, vor face ei ceva, eu deja am facut prea mult, am incercat insa nu a mers, asa ca voi trece mai departe cand vine vorba de acest lucru. 

Da, astazi sunt fericita, optimista…

Goodbye old friends….hello new ones..:)

Image

 

 

2 gânduri despre „Goodbye old friends….hello new ones!

  1. Cam la aceleasi lucruri ma gandeam si eu zilele astea. Am realizat ca cei mai buni prieteni ai mei acum sunt un fost coleg din gimnaziu cu care nu am avut niciodata o relatie de prietenie in scoala si un fost coleg de liceu cu care la fel nu am avut nicio treaba in liceu. Iar majoritatea asa zisilor prieteni din scoala s-au….. evaporat. Insa noii prieteni reusesc sa imi umple sufletul de fericire si asta vindeca orice rana lasata de vechile prietenii care s-au stins. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

