ganduri...

Glamour Magazine!

Ieri am inceput un internship la revista Glamour Romania.

Recunosc ca sunt fana si mereu am vrut sa stiu cum se lucreaza in redactia unei reviste pentru femei. Pot sa va spun ca sunt incantata:) Fetele sunt foarte ok, deschise, te ajuta cu orice ai nevoie si chiar iti dau sfaturi, iar redactorul sef, care este o tipa foarte misto, iti acorda libertate si incredere.

Ma bucur nespus de mult ca am posibilitatea sa scriu articole pentru site-ul revistei, http://www.glamourmagazine.ro, si ca am posibilitatea sa invat lucruri noi de la oameni cu experienta in domeniu.

Am scris si primul meu articol, il gasiti aici. 🙂

 

 

Lasă un răspuns

