ganduri...

Is not cool! Be a kid, not a bully!

Image

 

 

Din pacate, nu pot spune ca acest lucru este valabil pentru toti copiii. Zilele trecute am fost martora unui incident extrem de neplacut, care m-a dezamagit profund. Trei copii, nu cu mult mai mari decat pustiul din imagine, il batjocoreau pe un baietel de vreo 10 ani, care dupa incident, s-a dus dupa niste masini, s-a asezat pe mingea pe care o avea la el, si-a pus mainile  la ochii si a inceput sa planga in hohote. Cei trei isi batusera joc de el pentru ca unul dintre parintii acestuia era la inchisoare. Nu a fost greu sa imi dau seama de asta, pentru ca cei trei s-au folosit de aceasta informatie si strigau in gura mare, razand si batandu-si joc de saracul pusti. Bineinteles ca nu m-am putut abtine si le-am tinut morala vreo 10 minute, in care le-am explicat frumos ca nu se face asa ceva, ca este urat din partea lor sa se poarte asa cu cineva, si multe alte lucruri de genul. Sper doar ca au invatat ceva din asta, desi mi s-a parut ca a ajuns la ei mesajul pe care am vrut sa il transmit, si s-au indreptat spre pustiul care plangea la cativa metri de noi, sper ca pentru a-si cere scuze.

Este trist ca pustii din ziua de azi incep sa se poarte astfel, inca de la o varsta frageda. La 10-12 ani stateam in fata casei cu alti copii si ne jucam broasca, telefonul fara fir, Omul Negru si multe astfel de jocuri, jocuri normale pentru niste copii de varsta noastra, nu ne bateam joc unii de altii, nu stiam ce este ura sau batjocora. Cred ca este si vina parintilor, pentru ca le-au permis accesul la internet, desene animate cu violenta, sau poate asta vad acasa, nu am de unde sa stiu. Insa oricare ar fi motivele, tot este dezamagitor sa vezi cum au evoluat lucrurile.

Lasă un răspuns

