ganduri...

A venit toamna…

Urasc toamna! Urasc ploaia, frigul, zilele mohorate, si mai ales sentimentul ca vara este atat de departe, ca voi vedea soarele din ce in ce mai rar. Urasc hainele groase si incomode, urasc faptul ca ziua este mai scurta si ca dimineata nu ma mai trezesc cu razele soarelui mangaindu-mi fata. Urasc cam tot ce tine de acest anotimp, sa fiu sincera. Parca lunile de vara au trecut prea repede, pe nesimtite, nici nu am avut timp sa ma bucur de ele asa cum ar fi trebuit.

Toamna, totul din jurul meu se schimba. Oamenii se schimba, copacii, parcurile, strazile, se schimba. Totul devine gri, trist, intunecat, ne pierdem rabdarea, zambetul, buna dispozitie. Da, o cana de ciocolata calda si o carte buna pot sa imi schimbe proasta dispozitie, insa nu pentru mult timp, si nu atata timp cat afara este furtuna, iar ploaia aduce cu ea doar tristete. 

Ma uit pe fereastra si mi se face un dor nebun de primavara…

 

Lasă un răspuns

