ganduri...

A mai trecut un an…

Din casti se aude „Je suis malade”, cu o cana de ceai de tei si borcanul cu crema de ciocolata cu caramel de la IKEA ( va recomand) la indemana, tocmai ce am dat un search pe google pentru a cauta o noua carte pe care sa o citesc. Hmmm, tocmai am realizat ca ieri a fost 1 Octombrie . A mai trecut un an, atat de repede, nici macar nu am simtit. A fost un an frumos, primul an in care am facut cu adevarat ceea ce imi place, am invatat lucruri noi, am intalnit oameni noi, oameni frumosi, de la care am invatat atat de multe. 

Timpul trece mult prea repede, nu mai avem timp sa ne urmam visurile, sa facem tot ce ne-am propus, insa sper ca atunci cand va veni timpul sa privesc ceea ce am lasat in urma, sa nu fiu dezamagita. Asta e tot ce imi doresc de la viata…Sa las in urma mea ceva ce va ramane pentru totdeauna:)

Lasă un răspuns

