ganduri...

…….

Urasc nesimtirea, incorectitudinea, pilele, bataia de joc, nedreptatea. Si de toate astea am avut parte astazi. Nu este posibil, ca la un astfel de nivel, sa fiu bataia de joc a unora care nu sunt in stare sa faca un lucru cum trebuie, sa acorde putina atentie si sa se gandeasca la cei pe care ii neindreptatesc, la greseala lor care ii poate costa pe altii scump. Am pus suflet in ceea ce am facut, pentru ca acum un an si 3 luni am luat decizia de a-mi schimba complet optiunile, de a incepe un drum greu, dar care pentru mine este atat de frumos. Stiu ca poate pentru multi este o banalitate, insa pentru mine este, in acest moment, totul. Voi merge pana in panzele albe, pentru a-mi face dreptate. Intr-o secunda, si-au batut joc de munca mea de un an.

In acest moment, regret ca o spun, urasc Romania!

Lasă un răspuns

