ganduri...

Sunshine in my life!

Spre asta aspir, din toate punctele de vedere…. „Sunshine in my life” inseamna fericire, implinire, viata pe care o vreau pentru mine.  Sunshine deoarece asociez rasaritul cu diminetile de vara, cand nu conta nimic si viata era simpla. Stiti senzatia aceea, cand esti intre vis si realitate, cand esti constient ca este vara si nu ai nimic de facut decat sa pierzi timpul alaturi de prietenii dragi? Mda, de asta imi aduce aminte rasaritul de soare. Ma trezeam cu razele soarelui luminandu-mi fata, ceea ce imi dadea o senzatie de liniste si fericire deplina. In acele minute, totul din jurul meu se oprea: eram doar eu cu gandurile mele, admirand viata. Ce poate fi mai frumos decat sentimentul ca lumea e a ta, ca poti face tot ceea ce iti doresti, ca nimic nu iti poate sta in cale?!

Oh, dulci dimineti ale copilariei….ce dor imi e de voi!

Astazi sunt fericita. Sunt fericita pentru ca am reusit sa indrept o greseala care nu mi-a apartinut si care imi afecta planurile de viitor. Si sunt fericita ca am in viata mea atatea persoane frumoase. Persoane care au fost alaturi de mine in aceste zile triste, care mi-au dat curaj si speranta, pe care le apreciez si carora le multumesc pentru ca mi-au demonstrat ca, desi sunt mai mici decat mine, merita tot respectul si aprecierea mea;)

Va multumesc, fetele mele dragi. Sunt norocoasa ca va am in viata mea! 😉

Lasă un răspuns

