ganduri...

Visul de a face ceea ce iubesti…

Iubesc ceea ce fac, pentru ca asta mi-am dorit dintotdeauna. Cred ca cel mai important este sa faci ceea ce iubesti, sa sti ca la sfarsitul zilei esti fericita si nu ai niciun regret. Din pacate, mereu vor exista persoane care te vor impiedica si vor incerca sa iti decida viata. Asta mi s-a intamplat si mie, chiar daca stiu ca persoana respectiva nu a facut-o cu rautate. Insa cel mai mare regret al meu este ca nu mi-am urmat visul cand a trebuit. Stiu, niciodata nu e prea tarziu, insa deja simt ca nu mai am timp. Tocmai de aceea lasati-ma sa va dau un sfat, pentru ca stiu despre ce vorbesc: nu lasati pe nimeni sa va opreasca din drumul vostru. Nu conteaza ca este mama, tata, profa’ din liceu sau oricine altcineva in care aveti incredere. Da, tineti cont de sfaturile lor, pentru ca va vor ajuta in viata, insa nu mergeti pe drumul pe care vi-l propun ei, decat daca sunteti absolut convinsi ca este ceea ce va doriti cu adevarat. Viata este foarte scurta, si intr-o zi veti realiza ca nu mai aveti timp. Nu faceti greseala pe care am facut-o eu, ganditi-va mult la ceea ce vreti sa faceti in viata si faceti tot posibilul sa ajungeti acolo. Da, poate veti ajunge sa regretati ca ati ales drumul respectiv, insa veti sti ca decizia a fost doar a voastra, macar veti sti ca ati incercat si ca desi nu a mers, ati invatat ceva din asta. Fiti sigur ca nu totul va fi roz, mereu vor fi oameni care va vor dezamagi si care vor incerca sa va schimbe pe bunul lor plac. Traiti-va viata facand ceea ce va place si incercati sa nu luati totul personal, priviti criticile ca pe ceva constructiv. Si fratilor, implicati-va in asociatii studentesti, aplicati la multe internshipuri ( platite, neplatite) si puneti pasiune in ceea ce faceti 🙂

Lasă un răspuns

