ganduri...

Asta sunt eu!Incapatanata, copilaroasa, impulsiva, uneori  egoista, insa nu asta ma defineste. Stiu ca mereu par sigura pe mine, dar asta nu inseamna ca este si adevarat. Nu sunt rea, iar daca iti spun ce gandesc, asta nu inseamna ca o fac pentru a-ti face rau. In niciun caz! O fac pentru ca mereu am fost sincera si directa, nu suport ipocrizia. Daca am ceva de spus, o voi spune. Chiar daca asta ii va face pe oameni sa ma eticheteze. Nu imi pasa! Am trecut prin cateva dezamagiri, iar acest lucru m-a ajutat sa imi dau seama care sunt oamenii care conteaza cu adevarat. In ceea ce ma priveste, exista o singura persoana care ma cunoaste cu adevarat, care imi stie toate secretele, fricile, dorintele. Si nu, nu este sora mea. Ea este cea care ma cunoaste cel mai putin, desi ai crede altfel. Imi doresc alta viata, cea de acum este mult prea trista pentru mine. Insa sunt o lasa, iar acest lucru ma urmareste zi de zi. Daca as avea sansa, maine as lua-o de la inceput. In alt loc, in alta lume. Dar cum nu traim intr-o poveste, dimineata ma trezesc si imi dau seama ca totul a fost un vis…si uneori imi doresc sa fie noapte pentru totdeauna, pentru ca atunci totul pare mult mai usor, visele devin realitate, fiecare coltisor din sufletul meu prinde viata…Asta sunt eu!

 

Lasă un răspuns

