ganduri...

In vizita la Palatul Mogosoaia!

 

Vineri am fost la Palatul Mogosoaia. Din pacate nu l-am putut vizita deoarece se terminase programul cu publicul, insa asta nu ne-a impiedicat sa ne plimbam prin parcul ce il inconjoara. Este un loc frumos, linistit, natural. Asta mi-a placut cel mai mult. Faptul ca inca sunt zone naturale, fara prea multe statui. Insa m-a dezamagit un lucru: oamenii care venisera la picnic in parc. Inteleg ca vreti sa faceti un gratar, sa iesiti la picnic, insa parcurile nu mi se par destinatia potrivita. Cred ca ar trebui facut ceva in privinta asta! 

In fine, lasand asta la o parte, va recomand sa vizitati acest loc. Mai jos gasiti cateva poze pe care le-am facut acolo. 

  Image  

Image 

Image 

Image 

Image   

Image 

Image

 

 

 

Lasă un răspuns

