ganduri...

Hai la voluntariat!

In sfarsit, s-a aprobat Legea Voluntariatului. Era cazul sa schimbam si noi ceva in legatura cu acest aspect. La noi in tara voluntariatul este vazut ca pierdere de timp pentru majoritatea romanilor. „Sa fac voluntariat si sa nu primesc niciun ban?” Asta inseamna voluntariat, dragilor. Sa oferi ceva fara sa astepti nimic in schimb, sa te implici in actiuni caritabile, sa ii ajuti pe cei care au nevoie de ajutorul tau. Este trist ca multi dintre tinerii romani nu sunt atrasi de asta. Poate acum dupa aprobarea legii, se vor schimba lucrurile. Poate acum, ca voluntariatul se va adauga la experienta profesionala, vom vedea mult mai multi tineri implicandu-se in astfel de actiuni. Recunosc ca mie imi place sa fac voluntariat. O fac la facultate sau in timpul liber, incerc sa ofer cat pot de mult pentru ca imi place sa fac oamenii fericiti. Astfel cunosc oameni frumosi si imi dezvolt abilitatile de a lucra in echipa. Saptamana trecuta am fost voluntar la Romanian Design Week. A fost o experienta foarte frumoasa, in urma careia am ramas cu multe amintiri placute, am cunoscut oameni minunati si pasionati de ceea ce fac, dornici sa schimbe ceva, sa faca diferenta. Asadar va recomand sa va implicati in cat mai multe astfel de activitati . 🙂

Lasă un răspuns

